Skötseln av vår fastighet har Nabo ansvar för. Det är till dem ni gör felanmälan som rör huset, de kan även hjälpa er med fel i er egen lägenhet. Om ni uppmärksammar fel i våra gemensamma utrymmen är det viktigt att man ringer och felanmäler och inte väntar på att någon annan gör det.
Om något händer på kvällar och helger så har Nabo ett speciellt journummer som ni finner nedan. Viktigt att tänka på här är att det bara anmäls sådant som absolut inte kan vänta på åtgärd till närmsta helgfri dag, då utryckningar som ej är akuta debiteras anmälaren, känner du dig osäker? Tveka inte att kontakta någon i styrelsen.
Problem med hissen anmäls direkt till Elevate, telefonnummer finns uppsatt i varje hiss
Kundtjänst felanmälan Nabo
Måndag-Fredag kl 07.00 – 16.00
Jourtjänst – akuta ärenden
Dygnet runt fastighetsjour
Måndag – fredag efter kl 16.00 samt helger